ATK Epop i Amaia Pop estrenen ‘Geometría del Amor’

Escrit per el 30/01/2026

El duo format per ATK Epop i Amaia Pop ha publicat el seu segon àlbum conjunt, “Geometría del Amor”, un treball que fusiona pop emocional, electrònica i versions amb arrels llatines. Vuit cançons que tracen un mapa sentimental de les diferents formes d’estimar, recordar i acceptar el pas del temps.

Un viatge sonor entre el synth pop i el mariachi

La producció d’ATK Epop mostra una versatilitat elegant: del synth pop de “Astronauta en tu corazón” i “Mecánico corazón” a la maduresa reflexiva de “Llegando al final”, passant per la sensibilitat pop de “Sentimental” o el gir inesperat cap a l’imaginari mariachi a “Que no” i “Afortunado”. El disc, editat per Flor y Nata Records, consolida la complicitat entre la cantant i el productor.

La peça que dona títol al disc és una balada indie pop relaxada, amb guitarres de Davi Sanz, que aposta per la senzillesa com a forma de veritat. La lletra —“Yo te quiero igual / no te quiero más”— fuig de l’ideal romàntic exagerat i abraça la calma i la complicitat. L’atmosfera càlida de la producció i la veu propera d’Amaia Pop reforcen aquesta intimitat.

Ja disponible a les plataformes

“Geometría del Amor” es pot escoltar a Spotify, Apple Music i altres plataformes digitals. El disc també es pot descarregar en MP3 des del web del segell. Per a més informació, contacteu amb Flor y Nata Records.


7deRàdio Barcelona

La Ràdio Associativa i Cultural de Barcelona

Canción actual

Título

Artista