We Are Mono avança ‘Beso en NY’, el seu nou single
Escrit per Redactor Musical el 08/04/2026
We Are Mono torna a la càrrega amb ‘Beso en NY’, el tercer avançament del seu pròxim disc ‘Fantástico’ (Ventilador Music, 2026). Una cançó que combina una introducció rockera amb riffs de guitarra captivadors i una tornada que transporta l’oient a altres dimensions.
Un tast del nou àlbum
Després de ‘Solo hace falta una canción’ i ‘Aún nos queda voz’, la banda barcelonina continua definint la seva nova etapa amb un estil que barreja energia i romanticisme. El tema ja compta amb el ressò de mitjans com Mondo Sonoro i Ruta 66, i es preveu un dels moments àlgids del seu directe.
El proper 21 de maig, We Are Mono presentarà ‘Beso en NY’ per primera vegada en viu a la Sala Wolf de Barcelona, compartint escenari amb els Speaker Cabinets. Les entrades ja estan disponibles a la web del concert.
7deRàdio Barcelona