Miénteme si quieres #003 – Álex de la Nuez y Ecléctica

Álex de la Nuez y Ecléctica 22/06/2020

Àlex de la Nuez i Ecléctica a «Miénteme si quieres»: Música en temps de pandèmia

En aquesta edició de «Miénteme si quieres», presentada per Rosa María Ramos, el programa s’adapta als temps de confinament amb una emissió telemàtica que connecta Barcelona, Madrid i Tarragona per parlar de veritats, mentides i creació artística.

Ecléctica: Frescor i energia des de la distància

El programa comença amb la visita de la Silvia i l’Isabel, les germanes que formen el grup Ecléctica. Descobertes per la Rosa María a través de les xarxes socials gràcies a la seva col·laboració amb l’Àlex de la Nuez, les artistes expliquen com la música ha estat el seu vehicle per viatjar pel món, des de Mèxic fins a Austin. Durant l’entrevista, revelen anècdotes dels seus directes «salvatges» i interpreten en acústic la seva versió del clàssic «Groenlandia», mostrant la connexió que mantenen malgrat estar físicament separades durant la quarantena.

La reflexió crítica de l’Àlex de la Nuez

El plat fort de l’episodi arriba amb l’Àlex de la Nuez, el mític músic d’Alex & Christina i Los Zombies. En una conversa profunda amb la Rosa María, l’Àlex comparteix la seva visió escèptica sobre la situació mundial i la gestió de la pandèmia, qualificant-la en part com un exercici d’enginyeria social. També parla del seu procés creatiu durant el tancament, presentant el seu nou single «Rimando hasta la victoria» i reflexionant sobre com ha canviat la seva vida des de l’època daurada de la nit madrilenya fins al seu actual aïllament voluntari com a «ermità» creatiu.

Grafologia: L’essència darrere de la firma

Com és habitual, la coach i grafòloga Ana Rodríguez realitza l’anàlisi de la firma de l’Àlex de la Nuez. L’estudi revela una personalitat amb un concepte molt alt de si mateix i una clara orientació a objectius assolibles. L’Ana destaca el contrast entre la seva imatge pública i la seva essència íntima: una persona que posa distàncies socialment per protegir una part interna molt més suau i espiritual. L’Àlex reconeix que sovint se’l percep com algú distant o altiu, quan en realitat és un mecanisme de protecció.

Tancament musical

L’episodi finalitza amb una actuació molt especial de l’Àlex de la Nuez, que interpreta un fragment del seu nou tema i recorda el seu gran èxit «Dame más», tancant el programa amb una nota de positivisme i energia musical.

Un programa de 7deRàdio Barcelona amb Rosa María Ramos, Sergio Makaroff i Ana Rodríguez.

Miénteme si quieres

Miénteme si quieres

Més informació



7deRàdio Barcelona

La Ràdio Associativa i Cultural de Barcelona

Canción actual

Título

Artista