Sobre l’impacte de la IA
Capítol 12 08/10/2025
Vivim en temps d’immediatesa. Un clic, i pam! El món s’obre davant nostre obedient, veloç… gairebé submís. La Intel·ligència Artificial (IA), aquesta nova companya de viatge, ens promet agilitat, adaptabilitat, estalvi de temps i de recursos.
Però, quin preu paguem per tanta eficàcia? A la primera entrega de la 3a temporada de L’Eixida ens aturem a mirar aquesta paradoxa: com podem conviure amb la IA generativa i aprofitar-ne els beneficis sense perdre l’empremta humana.
Ens acompanyen:
-
Ari Vigueras: Psicòloga, formadora i consultora especialitzada en l’ús d’Intel·ligència Artificial i xarxes socials.
-
Dulce Camarillo: Experta en educació emocional, cofundadora de l’Instituto de Ecología Emocional México i directora de l’Institut Internacional Ecologia Emocional.

7deRàdio Barcelona