Últim avançament de Yung Rajola: ‘Somiatruites’

Escrit per el 08/05/2026

Yung Rajola ha publicat aquesta setmana “Somiatruites”, el darrer single abans del llançament del seu tercer disc d’estudi, El món no està fet per als romàntics, previst per al 15 de maig. El músic lleidatà tanca així la ronda d’avançaments amb una cançó que celebra els enamoraments impulsius i les pel·lícules mentals que generen.

Una oda als enamoraments sobtats

“Somiatruites” se situa en el terreny dels sentiments que neixen de cop, enmig d’una nit de festa, i que creixen sense fre dins la imaginació. Amb ironia i tendresa, Yung Rajola retrata aquesta tendència a projectar futurs impossibles a partir d’una mirada o d’un somriure. La cançó assumeix el patró sense vergonya i en fa una festa sonora. Produïda per Pep Saula, la peça combina bases pop amb ritmes llatins, pinzellades de batxata i una tornada amb ecos de ranxera, tot al servei d’una celebració musical que convida al moviment.

Videoclip amb referències cinematogràfiques

El videoclip, dirigit per Àlex Alcalde, beu del mític Karma Police de Radiohead i juga amb l’imaginari de la Ventafocs per caricaturitzar els enamoraments a primera vista. La imatge de l’artista convertit en príncep blau escenifica la ironia que recorre tot el tema.

El món no està fet per als romàntics és el tercer disc de Yung Rajola i arriba després d’una sèrie de senzills que han anat explorant les múltiples formes de l’amor, sempre des d’una perspectiva contemporània i desacomplexada. El disc es publicarà el 15 de maig i es podrà escoltar a les principals plataformes digitals.


Continua llegint

7deRàdio Barcelona

La Ràdio Associativa i Cultural de Barcelona

Canción actual

Título

Artista